Translate

tisdag 20 mars 2012

On the road again

Sitter för tillfället på bussen på väg till skolan, som jag gör nästan varje vardag. Jag tycker det är lite kul när jag kliver på bussen och alla sitter utspridda som att de är rädda för att sätta sig bredvid någon annan, såg ganska roligt ut från min vinkel.
Sen ska jag klaga lite på min tå igen som bara blir värre för var dag som går känns det som. Visst, det blir inte bättre för att jag går i klackskor men alla mina "platta" skor är hos mamma och jag är jävligt lat och hämtar inte de förens på fredag. Men iaf, tåjäveln ger mig obehagliga nervstötar och gör helt enkelt illa min fot. Vet inte hur många gånger jag svor på idrotten igår. Och på tal om idrotten så har vi börjat med dans och kommer ha det på måndag oxå. Bugg och foxtrot(?) Ska vi lära oss till nästa onsdag då det är obligatoriskt att gå på en danskväll i skolan med teknik 2:orna. Ska bli... Intressant. Med tanke på att jag har två vänsterfötter när det gäller dans så bådar det inte gott för killarnas fötter. Kanske borde överväga att inte ha klack? Äh, de får skylla sig själva!
Ska gräva ner mig i lite tankar och se om jag överlever skoldagen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar