Translate

fredag 23 mars 2012

Home alone

Ännu lite mer mobilbloggande på väg till skolan. Finner mest inspiration och tänker nog mest när jag sitter på bussar. De är trevliga ibland.
Har en ganska normal skoldag idag men ser dock inte fram emot den så mycket, vill mest bara hem och ev kanske hjälpa till med att style:a Felix inför nattinnebandyn som vasa har. Men det blir nog en eftermiddag hemma om jag inte av ren spontanitet går på bio eller så. Det vore kul. Men en sak vet jag att jag ska göra idag och det är att leka med ögonskuggor i olika nyanser, en av de roligaste saker man kan göra enligt mig, haha.
En annan sak jag ska göra ikväll om jag inte går på bio är att kolla på Alice i Underlandet som är en av mina favoritfilmer. Menar inte den tecknade utan Tim Burtons version. Kanske ska ta och hyra Corpse bride oxå... Nu blev det svårt att välja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar