Translate

torsdag 19 maj 2011

"%(/!%#!&¤&/¤#")(/)(&%#"&/

wohooooo.
jag vill hem. Hem och sova. Idag är det en "Jag-orkar-inte-dag".
Igår var jag på Pirates 4 och den var faktiskt över mina förväntningar så jag är nöjd + och min snygga pojkvän vann biobiljetter till premiären av Baksmällan 2 så jag ska på bio igen nästa vecka!
Hem kom man inte förens 22.15, jag vet att det inte är så sent men just då hade jag haft en dag med massor som hänt så jag var väldigt trött. Och när man kom hem var det bara att sätta igång och göra en tårta - vilket jag inte är så nöjd med. Det var en Schwarzwald och jag hade inte så extrem mycket ingredienser märkte jag (och inte så mycket tid heller för den delen) så jag har ingen aning om hur den blev - men men.
Nu ska jag sova vidare här under datakunskapen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar