Translate

onsdag 11 maj 2011

Galna påssjukan



Min katt, en av de fyra jag har (HAHAHAHHA, jag låter som en galen kattant), har nog fått galna påssjukan. Hon är galen i plastpåsar och i väskor. Pillan, U know... Så fort vi kommer hem från att t.ex. handlat och har nya, prassliga påsar med oss hem så är hon där. Hon luktar på de, kryper in i de och slickar på de. Känner att mina katter är normala...
  • Tova (Måste äta specialmat annars spyr hon)
  • Nova (har allmänt mycket damp ibland bara och låter väldigt roligt)
  • Jackie ♥ (Min stora gråa fluffboll, en riktig latmask som älskar mat)
  • Tindra (Bitchen.)
Det är mina fyra katter det, yeah! (y)

Det jag tänkte skriva var att jag sovit supergott och jag känner att det kommer bli en bra dag idag!
Har skola om 40 minuter och jag ska försöka att få saker gjorda så mycket som möjligt. Efter skolan ska mamma, jag och Becca ut till Valbo och shoppa, hehehehe!!!!! Skor ♥
Well well welll, nu kanske jag ska fixa lite här hemma så det inte ser ut som en tornado varit här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar