Translate

måndag 9 maj 2011

Jag blir la galen


Mina ben är brända och det kliar som bara den, blir lite smått galen på det.
Det har varit en liten speciell dag idag. Vi har inte haft livsmedelskunskap som vi skulle får våran lärare har skadat axeln (den där axelkulan har spruckit) så vi har varit i bageriet hela dagen. Tyvärr så slapp vi inte vårat prov om stress men jag svarade på allt iaf så ett G borde jag få.
Sen har jag bara vort hemma, bakat kladdkaksmuffins igen och varit ute och fotat katt och syster. Även fått mig en timmes promenad med gulliga Lorin i det sköna vädret. Har till och med varit så snäll att jag diskat oxå så jag är stolt över mig själv idag!
Nu är det bara matten, pollen, Odysséen och Greklandgrejen som är kvar att göra, men det ska nog lösa sig, känner att jag kan plugga iaf.
Nu är jag för trött för att sitta här, ska ta mig en muffins och dricka lite saft.
Puss och kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar