Translate

lördag 21 maj 2011

Oh sunny day!


Denna soliga dag känns som en belöning för att jag skickade in min svenska igår som åtminstone är ett G. Och bara för det ska jag göra nougatrutor och gå på någon slags föreställning på kulturskolan med min snygge pojkvän så det ska bli kul! Sen är jag så cool att jag följer med honom hem efteråt och äter lite grillat gott gott och sen en rabarberpaj Tror faktiskt det blir så att vi spelar TV-spel sen och kollar på P.S I love you om inget annat går på tv. mys!
Imorrn blir det baseball för hela slanten och sen åker jag ut till älskade Hammis igen med kanske en yttligare person... Hehe! Sen ska den personen ev. sova här coh dagen efter ja då ni, hehehee....
Nä, nu blir det frukost för min del. Ha en superhärlig dag allahopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar