Translate

tisdag 10 maj 2011

It's a beautiful day!


Även fast jag sovit extremt dåligt och är supertrött har jag faktiskt klarat av dagane ganska galant tycker jag själv! Imorse hade vi engelska Nationella och jag känner mig nöjd över att jag svarade på allt (även om det kanske inte var rätt, bättre att gissa än att inte skriva något alls.) När jag var klar gick jag iväg och åt och cyklade sen ner på stan och gymmade i en timme. Känns bra att jag fortfarande har mina lårmuskler kvar efter att inte varit på gym på 2 månader. Kunde till och med ta 5 kg mer än vanligt så heja mig!
Åkte hem, tog ett bad och bytte om och åkte sedan ner på stan och träffade kära Fru & Lisa, mys mys ♥ Köpte även den gula fina tröjan som jag ville ha, hehehe...
Så jag är alltså mycket nöjd med min dag hittills och ikväll är det ju premiär för The Mentalist igen, HIHIHIIHIHHIIH!! ♥
Så kvällen är fortfarande ung och ännu är det saker som väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar