Translate

fredag 6 maj 2011

Ovant


Igår skrev jag att jag skulle spela lite på min flöjt för första gången utan tandstälnning och fy tusan. Det känns som om jag inte har spelat på flera år! Redan efter halva låten hade jag värk i kinderna. Jag är inte van att spela utan.
Men gud så mycket bättre det lät! Tycker jag iaf... Det gick faktiskt riktigt bra att spela igår, så nu kan jag åka till min lärare med gott samvete.

Och ingen skola (förutom idrotten) har jag idag så det har varit ganska skönt att sova ut förutom min konstiga vampyr-dröm. Det var ingen Twilight dröm utan en blandning utav filmen Trassel och det vanliga livet. Jag vet inte men Becca och en liten tjej tävlade vem som kunde åka snabbast med en Segway (så där skum sak, lägger ut bild!) och Becca förstörde en soptunna. Sen helt plötsligt kom min "Elaka vampyrmamma" (liknade en häxa, utan hatt) som ansåg att jag var redo att bli vampyr så hon drog mig i håret och satte mig på en stol och började klippa mig i håret. Inte snyggt som en frisör utan tog tag i olika slingor och bara klippte av de och jag minns hur jag tänkte " Usch, Felix kommer tycka jag ser hemsk ut!". Jag försökte streta emot men häxan tog tag hårdare och helt plötsligt började jag sjunga någon av Paramore's låtar (tror det var Decoy eller någon liknande). Tyvärr så vann jag inte över henne så jag tog saxen ifrån henne och började klippa mig själv. Men sen på nåt sätt lyckades jag komma undan och häxan förlorade sina krafter och fastnade i något slags lim och jag sprang för glatta livet. Sen på nåt sätt bet hon i någon slags vaxkaka och blev fri från limmet och kom jävligt snabbt emot mig men pappa han döda henne.
höhöhö, fin dröm. Nästa gång ska jag komma ihåg den bättre, det är andra gången jag drömmer den.
Ni behöver btw inte läsa allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar