Translate

fredag 20 maj 2011

Stress i mängder


Idag har det mesta faktiskt gått riktigt bra i skola, och jag är definitivt nöjd med idrotten! Origentering i H-by idag med Pillan och vi gick "VG-spåret" och vi fick alla! (utom 3:an för den hade gömt sig, dum.) Gick på ungefär en timme så vi är båda väldigt nöjda och siktar på MVG i höst!
Det är ju så oxå att vi måste skicka in våran rapport (som jag kommit halvvägs med) inom svenskan idag annars får vi IG i den kursen och måste göra om det i höst så jag känner att jag verkligen måste hem och skriva på den. Fast det är ju det att jag inte kommer hem förens vid sju ikväll. Om jag känner mig själv rätt kommer jag inte orka plugga då men tvingas till det ändå vilket är = ledsen Josse. Men men, den ska vara inne innan 23.59 ikväll så jag siktar väl på det då!
Nä, nu ska jag kämpa mig iväg på flöjten, tjoflöjt!
(Önskar jag fick bränna allt skolarbeta sådär. Den ser ut som en kanindrake.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar