Translate

måndag 18 juli 2011

And you thought you knew me...

Jag har väldigt svårt för att ha mina fötter på golvet när jag t.ex. äter, jag finner det konstigt på något sätt. Så när det är mat så måste jag lägga upp mina fötter ovanför golvet. Finns det inte någonstans där jag kan ha mina fötter sätter jag mig på knä, eller skräddarställning, på stolen.

Jag är väldigt kinkig när det gäller mat. Om det finns dill i maten äter jag den knappt pga en händelse när jag var liten, höhö.

Jag har fobi för grodor. De som är små i flugform ("nyfödda") klarar jag av, de är jag bara rädd att jag ska trampa på. När de är mer än 2 cm får jag helt enkelt panik, det känns som om min mage slår knut på sig själv och jag vill bort från marken. Jag skulle kunna klättra upp i ett träds topp för att komma bort från de. Så är det. (Sen börjar jag gråta, hehe...)

Jag är extremt förtjust i choklad, speciellt i vit och ljus. När jag blir äldre skulle jag faktiskt kunna tänka mig att öppna en "chokladfabrik" eller butik eller vad jag ska kalla det. Om någon sett filmen Chocolat så förstår ni vad jag menar.


Det är bara lite av allt som försigår, om jag kan säga det så. Men iaf, hehehe.
Jag har choklad ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar