Translate

lördag 16 juli 2011

I'm a bit curious.

Hur kan jag ha så hög statistik?
Vad händer egentligen?Antingen är det någon som spammar lite på min blogg och väljer att uppdatera och uppdatera eller så laggar min data något.
Men med tanke på att jag bara är inne på min blogg någon gång per dag kan det väl inte vara jag? Eller....
Men well, som jag skrev igår så jobbade jag idag och jag trodde att jag skulle jobba nere på City hela dagen men precis när jag kommit dit så ringer de och frågar om jag kan jobba på söder istället, så jag pallrade mig upp där istället och jobbade non-stop i 6,5 h. Och då menar jag non-stop, jag satt ner sammanlagt kanske 10-20 sekunder under de timmarna.
Och sen fick jag gå hem för det var en halvtimme kvar tills bussen gick så, ja.
Kom hem och fick mat och fick äntligen sätta mig ner och tog mig ett fotbad medans jag ändå höll på.
Och nu sitter jag här i soffan och kollar på TV med min lilla tjejfamilj (Mamma och Becca alltså) och vi ska göra i ordning lite efterrätt för vi är gottegrisar.
Det blir änglagott med blåbärsglass, mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar