Translate

söndag 31 juli 2011

Last tuesday night ~

Va mysmys.
Nu har det gått ca en vecka sedan jag skrev men vad ska jag göra när datan kraschat?
Hemma hos min mor nu iaf och kommer kunna sitta vid datan i ca 2 veckor, wiho!
Felix är hemma ifrån Kina (fast han är i Hamburg nu, höhö) och jag fick en massa presenter av honom:

  • 3 par converse (svarta, gula och höga)
  • Ett armband han hade gjort själv
  • 3 paket pocky
  • En T-Shirt
  • Något mer men kommer inte ihåg.
Så jag är en glad tjej. Nu undrar jag bara om jag ska ge något tillbaka till honom, men han vill ju aldrig ha något... Jag tror det blir till att baka något riktigt gott för det uppskattas (och äts upp) alltid.
Nu ska jag ta och njuta lite mer av att jag har slutat jobba för dagen och slappa lite och smälta tårtbiten som vilar i min mage.
Kramisssssssss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar