Translate

lördag 23 juli 2011

Mjäääääh.


Jag har varit ganska seg den senaste tiden. Jag har jobbat och bara varit hemma och hoppats på bra väder och på att dagarna ska gå snabbt, men inget av de har hänt, så jag är en aning sur. Vill så gärna kunna sola, har inte fått en gnutta sol på mig känns det som.
Det börjar även kännas att Felix varit borta ett tag nu, man börjar sakna de där godnattsmsen och jag vill så gärna veta hur han mår och hur han har det. Förhoppningsvis får jag reda på det på tisdag eller onsdag men det känns som en evighet dit. Och jag vet inte ens om jag kommer hinna träffa honom innan han åker ner till Hamburg redan på fredagen som kommer nu så det känns lite surt för stunden. Men jag har ju min choklad så jag får fortsätta att äta den.
Och om jag inte hinner träffa honom så är det väl så och jag får acceptera det. kossamu.
Jag ska fortsätta att spendera tiden vid TV:n nu, tiden går snabbast där.
Puss and kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar