Translate

fredag 1 juli 2011

En liten snabbis på kvällskvisten.

Vet vad ni tänker på ;D
Näää, men jag sitter fortfarande och är väldigt trött för jag har det så bra. vet att även det kan misstolkas, men whatever.
igår firade jag 2 ½ år ute hos min älskling med min älskling och han lagade en supergod paj åt mig och så gjorde jag en supergod efterrätt, det var mys ♥
Så idag har vi bara degat och spelat tvspel och kollat på tv och lagat mat tsm. Jag vet att det verkligen är jätteintressant att läsa min blogg, hihi.
Imorgon blir det folkrace!
Ska hjälpa till lite under dagen med någonting jag inte kommer ihåg men Pillan kommer vara med mig så det är nog lugnt... (tror jag..)
Så, hela den dagen kommer gå åt och sedan, om vi har tid över, ska vi till ockelbo marknad, tjoho!
Mumma på er barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar