Translate

fredag 15 juli 2011

Truth aint gonna change the way you lie.

Youth aint gonna change the way you die.

- Foo Fighters


Att hjälpa Pillis med att måla bilen igår gick bra, däremot hade bilen ingen lust att vara med oss och bestämde sig för att krångla jävligt mycket. Dumma bil. Och dumma målarfärg som inte vill gå bort.
Färgen som fastnade i håret klippte min kära Pillis av så nu har jag äntligen kort(are) hår.
Sen åkte jag hem till min vackra pojkvän och hade det bra och nu är jag hemma i mammas lägenhet för att snart åka och se sista delen av Harry Pottah - mucho spännande!
Tomorrow blir det att jobba och säga farväl till Felix som åker till Kina för 10 dagar, buhu. Men jag är en stor flicka och överlever detta och ska ha det bra ändå, för det vet jag att min pojk kommer ha.
Jag vill till sist bara tacka Felix för att han är den han är och inte vill vara någon annan.
Tack. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar