Translate

måndag 4 juli 2011

Wake up and face the reality.

Lördag - Folkrace och tutande för fulla muggar med Pillan.
Söndag - DEGA. Och Ockelbomarknad.
Idag - Måste in till stan och lämna lönepapper (vuxenpoäng, javisst!) och sen ska man till mamma och packa inför våran lilla tripp till Åre.
Mamma och syster åker på onsdag och jag på lördag. Ska åka helt själv på ett tåg i 5 timmar, buhu. Anledningen till att jag åker på lördag är att på onsdag så ska jag se PARAMOOOOOOOOREEEEE!!!!!!!!!!! TAGGATAGGATAGGA!!!!!!!!!! HIHIHHIHIHI.
ja, jag blir hyper bara jag tänker på det. HIHI.
sen tar jag några hemmadagar innan jag åker till Åre, där jag inte kommer ha någon internet över huvud taget - sadface. Men jag får stå ut!
Och snart åker min fina pojkvän till Kina, sobsob, men då får jag se till att ha det awesome varje dag istället har jag bestämt! :D bara för att.
Och tror ni inte olycka bara söker upp mig, jag hade tänkt säga hejdå vid tågstationen i Gävle innan Felix och folkz åker men såklart så jobbar jag då -_______-
Big sadface.
Nu ska jag ta och fixa mig så man se någorlunda representabel ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar