Translate

torsdag 7 juli 2011

We were born for this.

Efter den ca 4 timmar långa resan ner till Karlskoga var vi äntligen framme.
Supermysigt festivalområde med massa kul att köpa och att göra! (Okej, kanske inte att göra så mycket än att se på band och så men man kunde får göra sina egna tröjor!)
När vi kom till The Stage of Joy (största scenen) så satt det minst redan 50-100 Paramorefans där och väntade, jag fattar inte hur de orkade i värmen men satt gjorde de. Tyckte det var en aning komiskt eftersom Nationalteatern spelade 2 timmar före Paramore så de var tvungna att ställa sig upp och hänga med.
Sen äntligen efter 6 timmars väntan så kommer de ut och äger ut scenen, äger ut publiken och gör allas kväll oförglömlig.
Det går verkligen inte att beskriva känslan när man får se sitt favoritband spela sina favoritlåtar, jag var nära på att börja gråta ett fåtal gånger för att jag var så glad och lycklig OCH för att de spelade When it rains - jag älskar den låten.
Och det var magiskt och underbart och jag hade en massa konfetti innanför tröjan och BH:n och svetten nästan rann men GUD så värt det var.
Jag är grymt lycklig, och nästa gång Paramore kommer till Sverige är det jag som ska få komma upp på scenen och sjunga Misery Business med Hayley.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar