Translate

tisdag 8 november 2011

Åker till stan yao!

Nu är lilla fröken Josefine på väg in till stan för att jobba, höhö!
Det är fortfarande lite ovant att gå upp tidigt men snart kommer jag nog igång!
Min rygg gör lite ont efter APU:n idag, gjorde pajskal och "klädde in" pajformar med det i lite mer än en timme. Det låter inte ett dugg jobbigt om man inte har gjort det, mina tummar var döda efter att ha petat in kanter och hörn. Men jag fick sluta en timme tidigare idag för att min handledare ville att jag skulle hinna vila lite innan jobbet nu, det var gulligt. Dock har jag lite skuldkänslor för att jag åkte så tidigt eftersom jag vill utnyttja min tid i bageriet till fullo. Skola kommer före jobb, så är det!
Uscha, jag blir bara tröttare av att sitta på bussen, ska försöka vila och inte somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar