Translate

fredag 4 november 2011

Länge leve länge sen

Sitter hemma och myslyssnar på Maggio och sitter och funderar på om jag ska ta och köpa biljetter till hennes konsert nu i December. Det vore ganska mys tror jag faktiskt! Men, ska tänka ett tag till.
Det blev inte så mycket shopping igår, det var mest Elsa som shoppade, haha. jag köpte en supermysig lång polotröja att ha i vinter, den är verkligen superskön och nu längtar jag efter vintern, haha.
Idag har det jobbats och NU ska jag ta en välförtjänd helg med kalas och slappa timmar. Sen börjar APU:n igen och mitt sociala liv flyger iväg, haha... Men lite bio ska jag försöka klämma in med både Elsa och Maria, olika filmer med båda två, hihi!
Kom just på att jag har en katt att klappa, ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar