Translate

söndag 13 november 2011

Fars dag

God eftermiddag. Vad glad jag blir när jag ser att jag har haft besökare varje dag fast jag inte skrivit ett skit på flera dagar, haha!
Jag har haft väldigt mycket att göra de senaste dagarna och jag är supertrött. Har ju haft praktik som ni vet och jobbat på Lido efter det. Igår jobbade jag 10 timmar i sträck, åkte hem till Felix och åt pizza och somnade i stort sätt på en gång. Känner mig lika trött idag och ändå ska jag upp runt 05.00 imorgon, yay.
Men den här veckan blir det betydligt mindre jobb på Lido, jobbar bara på tisdag och torsdag för att en jobbarkompis ville ha mitt pass på fredag. Superskönt, ska slappa och läsa böcker så det ryker om det! Men på fredag, då blir det bio med Ann och Maria, Breaking Dawn (part 1) står på menyn och jag tror det kommer bli riktigt kul.
Ska ta och slänga i mig lite mat och fars dag tårta snart, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar