Translate

torsdag 24 november 2011

It's such a cold, cold world and I can't get out.

"So I'll just make the best of everything I never had."
Hello cold world - Paramore

När jag först hörde deras nya låt blev jag en aning besviken. Den låter som inget Paramore någonsin gjort förut. Men nu när jag lyssnat igenom den några gånger så inser jag att det är en Paramorelåt. Det är inget konstigt med den, det är deras sätt att gå vidare från när bröderna Farro lämnade bandet. Och just nu är jag riktigt kär i den här låten, den är så bra och stämmer så väl.

Jag har inte skrivit på ett par dagar p.g.a att jag varit så trött nu efter APU:n. Jag har knappt haft en ledig dag de senaste 2 veckorna, förutom när jag var sjuk då men det var ju inte så kul heller. Nu i helgen ska jag bara jobba på söndag vilket känns skönt, men det kommer nog bli en hel del eftersom det är skyltsöndag. Ska försöka hinna baka på lördag och kanske åka till Viktor imorgon, men det är nog inte så troligt för tillfället. Jag behöver vila och ta hand om mig själv. På senaste har mina ögon väldigt lätt svämmat över och jag behöver nog en paus från jobb och skola och så.
Men men, det är väl kanske inte riktigt min månad det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar