Translate

måndag 7 november 2011

Blivande arbetsnarkoman

Det är jag det! Inte nog med att jag går upp 5 varje morgon och har APU utan nu ska jag börja jobba på eftermiddagarna på Lido oxå eftersom jag slutar så tidigt. Jag klagar inte, jag behöver pengarna och man lär sig något nytt varje dag. Det är så himla skönt att ha den där extra tusenlappen i månaden så man kan göra/köpa lite grejer som kostar lite mer än vad man annars skulle ha råd med.
Men jag har det bra, är på väg in till stan nu för att spela lite flöjt med Lina och sen ska jag dra mig hemåt igen och äta, kolla tv och gå och lägga mig.
Jag tycker det är lite mysigt att solen går ner nu faktiskt, men lite kyligare väder skulle jag kunna tänka mig så det blir lite frost. Vill ut och knäppa kort med mitt nya stativ! Då hinner jag kanske öva innan jag sticker iväg på intensivkurs inom fotografering nästa helg, mycket spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar