Translate

fredag 18 november 2011

Breaking Dawn - Part 1

Idag har jag, Ann och Maria kollat på Breaking Dawn, Twilight-serien.
Jag är jävligt nöjd över att ha sett den, den var väldigt bra gjord och stämde bra överens med boken, iaf för mig.
Hur de hade fixat och trixat. Hjälp, jag är alldeles uppspelt fortfarande faktiskt!
Jag är stolt över att gilla Twilight-serien, det finns de som hatar den och de som älskar den. Jag tycker filmerna blir allt bättre och bättre och det blir allt mer action än romantik. Mer drama (vilket jag gillar, hehe). Men det kommer nya saker liksom pang på hela tiden och man sitter som fastklistrad och vill se varenda detalj. Den börjar så gulligt, roligt och romatiskt och det övergår mer och mer till som en thriller. Jag förstår varför de har satt 15års-gräns på den här filmen.
Åååh, jag är fortfarande överväldigad, hihi!
Ska försöka lugna ner mig och ta och äta något.

2 kommentarer:

  1. tyckte den inte var så bra! :(
    och då var det inte bara för att hon bröt en massa saker..:p
    tänker inte ens gå på de andra! tycker det spårat ur!! :o <3

    SvaraRadera