Translate

söndag 20 november 2011

Fotokurs

Nu efter ett par långa dagar är jag på väg hem! Har lärt mig mycket användbart under fotokursen och kommer förhoppningsvis kunna ta riktigt snygga bilder i framtiden nu. Gäller att öva på alla inställningar och nöta, nöta och nöta. Lite samma som i bageriet, man gör saker så många gånger tills man kan det med förbundna ögon sen. Inte för att jag kan det än men snart så!
Igår kväll hade jag oxå förbannat trevligt faktiskt hemma hos Lovisa. Så mycket har jag nog inte skrattat på evigheter, så himla härligt gäng, även fast inte alla var med. Känner mig lycklig och pigg och tänker ta och kämpa på som en galning den här veckan.
Anmälde ju mig till en grupp som kuratorn pratade om för flera veckor sedan och jag kom på att de mötena börjar den här veckan så nu har jag flera saker att hålla koll på på eftermiddagarna.
Men det kommer gå som en dans hoppas jag, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar