Translate

onsdag 9 november 2011

Jag är on my way!

Halvsovandes på bussen sitter jag på väg hem för tillfället. Dagen har varit likadan som igår fast med lite mera drag på jobbet. Igår var det för lugnt så vi bara stod där och hade inget annat att göra än att se söta ut, haha. Men idag så pratade jag lite med "huvudchefen" på lido och hon tyckte att jag skulle pröva på att vara ute i bageriet i några timmar så att jag i framtida syfte kan hjälpa till på båda ställena på Lido, det ska bli superkul! Så på lördag börjar jag 7 och slutar runt 17, lite kämpigt men jag klarar det nog!
Även idag åker jag hem med en påse bullar, HAHAHA! Hjälp, kan knappt äta upp allting.
Men men.
Imorgon är det fullmåne, hoho, så jag hoppas jag kan få sova gott imorgon natt. Vet inte varför jag började tänka på det nu... Men jag är ju jag- knasig.
Ska försöka sova en stund nu utan att missa min hållplats.
Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar