Translate

torsdag 17 februari 2011

Äntligen hemma!


Vi hade sista elsäkerheten idag, tack gode gud! Nu behöver man aldrig sluta halv fem igen.
Och jag blev så grymt glad idag! Vi hade ju ett engelska grammatikprov för några veckor sen och idag fick vi tillbaka resultaten. Man kunde få max 64p och jag fick 62!! HIHIHIHIHI ♥ MVG på mig då, heheh! så jag köpte en marabou som belöning (a)
Förutom elsäkerheten och att jag måste diska här hemma idag så är allting helt okej faktiskt, jag är lite nervig inför mitt hår imorgon som ska blekas och färgas med Directions toning Coral Red! Som tur är har jag Pillan till hjälp!
Imorgon har vi även det läskig matteprovet och teoriprovet i idrott (som jag inte kan särskilt mycket av, hehe..) men det ska nog lösa sig ändå! Jag känner mig ganska säker på saker och ting så det ska nog bli ett G åtminstone!
Nä, nu ska jag ta och diska, Brumm Brumm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar