Translate

torsdag 24 februari 2011

schvenschkis


Ja, sitter på svenskalektionen just nu och allt är knäpptyst i klassrummet. Varken söderhamnsborna eller Marta eller Höglundmaster har varit här idag. kanske det som det beror på? ;)
Äh! Snart får vi sluta och då ska jag gå på toa och sen dra ner på stan med Pillis en stund och sen fara hem till vårt ensamma hus. Jag måste laga maten själv. Kolla på TV själv. Kramas med Jackie själv. Okej, det är itne så dåligt, men ändååååååååååååå.
Idag orkar jag nog inte baka när jag kommer hem, gjorde det igår men det blev inga prinsessbakelser för att pappa hade slängt min marsipan :( Men men! Gjorde blåbärsmuffins istället med grädde och marshmallows, hihi!
Jag hoppas det finns nån snygg tröja nere på stan man kan köpa, upptäckte att jag hade 300:- på mitt kort och jag behöver bara ha 200:- ett litet tag till innan jag lägger undan de så jag kan fira min fina pojkvän i slutet av Mars.
Nu ska jag sitta och vara allmänt dryg mot Pillis, PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar