Translate

fredag 25 februari 2011

Burrr!


Haft skridskor idag på idrotten och mina fingrar är fortfarande kalla. Faktiskt så sitter jag i skolan just nu fast jag har slutat för min flöjt börjar inte förens 16.00 så ja. Här är jag! Och hungrig är jag oxå..
Jag blev så otroligt glad idag! Igår så hittade jag en systemkamera på blocket som jag jättegärna ville ha och jag frågade om den fanns kvar och det gjorde den! Och här i Gävle oxå dessutom. Så på tisdag så ska jag kanske ta och åka och kolla på den och köpa den för BARA 3000:- :D
hihi, jag är en lycklig flicka.

Sen ikväll så kommer jag ta med mig min snygging med mig hem och vi ska äta älghamburgare - sjukt gott! Det kanske inte låter så gott, men tro mig - det är det.
Nu ska jag halvt sova och hungra ihjäl lite, kramiiiiiiiiiiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar