Translate

onsdag 23 februari 2011

HAPIÖ_AÄIOSGHÄAPSIGOIPAJSH

"Du ger mig inga löften och du ställer inga krav för du vet exakt vad jag klarar av
Du ser mig som en jämlik, jag beter mig som ett barn
En ängels tålamod, en djävulsk envishet"

- Kent


Idag är det en blaufoihansdgaöjsgåaiodpj-dag. Vi har som tur är en kort dag i skolan så vi slutar 15.00 och då måste jag hem till mamma och hämta min flöjt som jag glömde och en film som jag måste lämna tillbaka. Och efter det, ja, då ska jag till konditori Lido där jag ska ha min APU och sen får jag åka hem.
Jag känner tyvärr inte för att vara i skolan idag. Hela mitt svenskaarbete (som ska vara inne på fredag) raderades igår när jag var tvungen att lämna in skoldatan för den blev knäpp. Så då måste jag skriva om allt och massa blääääääääääähhhh. Kossa mu. Det blir säkert ingen god mat (vi får aldrig god mat) i skolan.
Nej, nu blev det negativt, jag återkommer senare och hoppas att jag har gladat till mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar