Translate

torsdag 24 februari 2011

GRRRRR, facebookkunskap


Har gjort klart mina uppgifter så jag tar en välförtjänt paus och käkar lite marshmallows och skriver detta blogginlägg. Nu är inte torsdagar så jobbiga längre, våran elsäkerhet slutade förra veckan :D Men i matten, nu har vi fått en uppgift som är lite betygsgrundande och måste vara klart till imorrn, men jag o Pillan kirrar den biffen 8)
På tal om biff så är det faktiskt hamburare i skolan idag, helt otroligt men sant! Inte för att hamburgarna är så speciellt goda men det slår resten av maten man får här. Sen efter skolan blir jag emsam, buhu. Pappa ska på föräldrarmöte och syrran på keramik så då blir jag ensam med min tjocka katt och den korta och tjocka katten, hihi. Jag ska äta fiskpinnar, för så cool är jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar