Translate

söndag 13 februari 2011

somewhere weakness is our strength


Sitter hemma och bara väntar, jag sak möta Felix klockan 18.00 vid Polhem och jag har ingen aning om vad som kommer hända då, han är lite mysterious... ja, vi firara alla hjärtans dag idag för att han inte kan imorgon så hela kvällen blir som en stor överraskning för mig, lite småkul ändå ♥ han kommer sova över här sen och så börjar han såklart en timme tidigare än mig imorgon så jag får ta och gå upp med honom.. -__- men vad gör man inte för sin underbara pojkvän!
Bara 50 minuter kvar innan bussen går.. oj oj!
Känner mig lite småstressad fast jag har allting klart, mig själv och presenterna.
buhu.
Äh, jag tror kvällen kommer bli hur mysig som helst så just keep the happy thoughts! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar