Translate

måndag 14 februari 2011

You make me feel like i'm living a teenage dream ♥


Det är nog min låt för dagen tror jag, för jag svävar lite på moln ♥
Igår åkte jag som sagt ner till Polhem och där kom min älskling och mötte mig och sa att vi skulle äta på restaurang och mina ögon blev typ "O________O". hehe. men ja, han hade beställt bord på restaurangen Mezopotamiya (hoppas jag stavade rätt!) och det var verkligen gott och påminde oss lite om vår greklandresa. Sen åkte han hem till mig och vi myste och kollade på film och gick sedan och la oss.
På morgonen vaknar jag av att någon har tänt ett ljus och jag hör någon som mumlar någonting, jag som sover med öronproppar, hehe. Och när jag kollar upp så står min älskling där med en bricka med massa frukost på OCH en chokladask, HIHIHIHIIH. lycklig. ♥
Sen var han såklart tvungen att åka till skolan eftersom han börjar en timme tidigare än mig, men gud, jag mår verkligen toppen idag! Hoppas ingen förstör den för då jävlar ska den få med en blöt golvmopp att göra!!!
Så allihopa, GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar