Translate

fredag 11 februari 2011

Gym och åter gym


Fy fasen vilken dag alltså. På idrotten hade vi ett (enligt mig) hårt styrkepass och efter det var jag smart nog att dra ner på stan och gymma lite innan jag skulle på flöjt och ja, det gick ju bra. Och med bra menar jag att hela jag skakade och knappt kunde spela så min lärare skrattade lite åt mig och bad mig att inte gymma så mycket nästa gång, vilket jag inte tänker göra.
Jag skulle ju gått på bio idag oxå, men både Fax och jag var så otroligt trötta att vi hyrde film och åkte hem till mig och myste, vilket oxå funka!
Imorgon ska jag ta och städa mitt rum, det ser ut som en galen babian har varit här inne, för ev. ska Pillson komma hit och då vill mamma att det ska vara snyggt och fint. Fast, mitt rum behöver verkligen städas så det skulle jag gjort i vilket fall.
Nu ska jag faktiskt ta och sova och invänta träningsvärken jag kommer ha när jag vaknar imorgon, puss och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar