Translate

lördag 4 juni 2011

AFK


Ber om ursäkt för det men det har hänt så mycket sen i onsdags!
I onsdags gjorde jag en tre rätters middag till min underbara pojkvän som sedan sov över.
I torsdags så åkte jag in till stan och myste lite med tjejerna (tyvärr inte min fru för hennes mat var för god) och sedan åkte jag hem till Viktor för att hjälpa till med en födelsedagspresent men det slutade med fotboll.
Igår (fredags) så var det en av de stora dagarna, min kompis Matilda fyllde år så det kom ut lite folk till mig och vi gjorde i ordning en piñata och en STOR tårta och trallade dit. Dagen/kvällen bjöd oss på trevligt sällskap, musik, grillning, brännboll och kubb m.m. Väldigt lyckad dag!
Och idag så fyller min LILLA syster 15 år, alltså är hon byxmyndig och fick lite fina presenter, om ni fattar vad jag menar... Well, gjorde en tårta idag oxå och massa annat inom hushållsväg och nu sitter jag bara och chillar och funderar på vad jag ska tjocka i mig för någonting... Det är ju ändå lördag!
Nu ska jag joina min LILLA syster vid TV:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar