Translate

lördag 4 juni 2011

En ibumetin och off to bed.


Även fast jag har haft en bra dag har jag stressat utav bara h*lvete så mitt huvud behöver en paus nu. det har känts som att ett tungt moln har hängt över mitt huvud under hela eftermiddagen och jag är ganska trött så jag tror faktisk jag sak ta min lilla bok och gå ner och läsa lite.
Btw!
Om det är någon som har tips på en bra bok (nu vet jag att det inte är så många som läser min blogg så jag förväntar mig inget svar, men ändå) så tipsa gärna! Jag måste verkligen ha något att göra när jag inte vet vad jag ska göra, för det är vad jag gör när jag inte vet vad jag ska göra - läser.
den där meningen blev onödigt läskig men jag hoppas att någon fattar...
Well, puss och godnatt på allahopisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar