Translate

tisdag 21 juni 2011

Don't you ever wonder how we survive?


Ååååh, ljuva sovmorgon. (vet att det är kväll nu faktiskt.)
För första gången på några dagar har jag äntligen sovit riktigt länge och riktigt skönt. Dock är känslan av att jag ska upp 05.05 imorgon inte lika mysig. Då blir det att jobba från 06.00-14.30 - tjoho!
Kommer vara en trött chey som landar hos sin underbara pojkvän sen och hon kommer nog garanterat att somna i soffan (eller på hans mage) men det är det värt!
Så jag vill mest bara skriv att jag antagligen inte kommer blogga särskilt mycket (inte för att jag tror ni bryr er egentligen, hello, jag har typ 5 besökare per dag höhö) för jag komemr vara med Felix och jobba som en myra och sedan åka iväg till min älskade storebror under Midsommar.
Så natti natii på alla små igeltottar där ute!
(BTW! Vi har SUPERSÖTA igeltottar ute i Hammis nu, HOHO )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar