Translate

söndag 12 juni 2011

I almost forgot!

Det hände ju lite awesome saker i torsdags oxå kom jag ju på!
Efter skolan (vid typ 12.40?) så åkte jag ner på stan och gjorde en sak (en hemlis, om Felix råkar läsa inom de 2 kommande veckorna så är min hemlis förstörd så ni får stå ut :( ) och sen mötte jag Felix och vi kollade lite halvt på när alla vasaelever slutade. Sen gick vi en snabbis på stan och sen åkte han hem och jag bestämde mig för att ta tag i saken om Lido. Jag har nämligen fortfarande inte fått min lön sen jag jobbade sista april nere på Lido City. Så jag gick upp till söder där min handledare "mötte" mig, om man kan säga så. Så jag sa att jag var där för att få fixa mitt anställningsbevis och ev. få min lön. Såklart så var hon som äger Lido väldigt upptagen (men det förstår jag, det var ju studentdagar och då är det mycket att baka) men frågar om jag ska jobba någonting i sommar, vilket jag inte vet något om, så då berättar min handledare att hon håller på att skriva scheman och att om jag kunde så skulle hon skriva ett schema åt mig oxå. Innerligt ville jag skrika HELL YYEAAAAAAAAAAAHHHHHH men jag höll det inom mig så lännge och tackade så mycket för att de ville att jag skulle jobba hos de i sommar så på måndag ska jag hämta mitt schema hos de! IHHIHIHIHIIH.
Så jag ska alltså sommarjobba på Lido, hoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar