Translate

måndag 13 juni 2011

Two busy days


Jag trodde inte jag skulle göra så mycket imorgon (det är inte så mycket egentligen) men det blev så och jag tycker det är ganska skönt. Efter att jag inte gjort så mycket idag behöver jag göra lite mer känner jag och det kommer bli perfekt imorgon. Det blir att luncha på stan och att sedan åka hem till min underbara pojkvän för han far fyller år och sedan har han bestämt att jag sak sova över där, kan inte säga emot. Både jag och Felix är The Mentalist-fan och det är ju det på TV imorgon så vi är grymt pepp!
Sen på onsdag åker vi ner till Muppsala för en behövlig shoppingomgång (iaf för honom) och är där över dagen, supermysigt! Jag älskar Uppsala, det är så mysigt och "Gammeldags" där.
Nu ska jag fortsätta kolla på the TV och kanske spela lite spel.
Buybuy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar