Translate

lördag 11 juni 2011

The summer has begun!

Nu ska jag förklara min fredag och lördag i så korta drag som möjligt för att ni ska få ta del av hur awesome de var.
I fredags var det dax, var i skolan åtta och hjälpte till lite i matsalen inför treornas studentlunch. Sen var det skolavslutning i aulan och för första gången på flera år fick jag sjunga svenska nationalsången. Sen helt plötsligt började de dela ut stipendium till en från varje program i ettan och helt ovetandes om allt så ropade de upp mig på senen och hej hopp - jag blev 500 kr rikare! HAHAHHAHAH. JAG FICK STIPENDIE! Fan vad jag är bra. Måste fått pluspoäng för att jag gick upp i servetriskläder på scenen.
Iaf, sen lassade man upp maten till alla treor och sen var det bara att lämna servetriskläderna i tvätten och hämta pengarnaaaaa.
På eftermiddagen åkte jag sedan upp till Sätra med pojkvännen och träffade en massa folk för vi firade Johanna och vi hade det jättetrevligt! Spelade brännboll, grillade och massa massa mys med massa trevligt folk, så min fredag ägde massa!
Sen kommer vi då till lördagen. Vaknade upp hemma hos min underbart vackra pojkvän och vi spelade lite TV-spel, åt frukost, solade på bryggan (han badade) och sen skjutsa han iväg mig till busshållplatsen där jag sedan blev hämtade för att åka på en HUGE släktträff. Vilket visade sig vara riktigt trevligt så jag är glad. Mycket god mat och godis, hihi!
Nu ska jag ta och lägga ner för dagen och se till att sova lite.
Natti natti på er, jag hoppas eran början på sommarlovet har varit lika bra som mitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar