Translate

måndag 13 juni 2011

Missions completed (?)

God eftermiddag.
Måste för det första säga att jag tycker det är riktigt skönt att det regnar ute, supermysigt! En sån här dag (för mig) ska man sitta inne och dricka te och läsa bok och ha det riktigt mysigt. Kanske vara med sin pojkvän eller så, vem vet?
Jag ska snart börja min mysdag (innan mamma kommer hem och man måste städa) men innan dess så har jag prickat av min Att-Göra-Lista idag. Tre enkla punkter.
  • Lämna in lapp till skolan så jag får mina stipendiepengar
  • Gå till Lido och fixa med uppgifter och diverse
  • Låna böcker på bibblan så jag har något att läsa de kommande dagarna
Alla är klara så jag är nöjd!
Nu ska jag chilla lite vid datan innan jag lagar mat åt mig och systern, sen ska jag läsa så länge jag får!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar