Translate

måndag 20 juni 2011

I'm late, late, late!


Late med 5 min till jobbet, tjohooo! Mina bussar är elaka.
Jag skulle ha tagit bussen som gick för några minuter sedan eftersom jag inte kommer ihåg om jag ska jobba på City eller Söder idag och såklart så hittar jag inte min mobil. Och vår hemtelefon funkar inte och mamma var inte hemma så jag kunde ringa från hennes mobil så jag blev tvungen att väckan min sovande lillasyster för att låna hennes mobil. Tror ni inte att den ligger mitt framför näsan på mig redan, dumma mobiljävel.
Tror min mobil kan kamouflera sig. Elak.
Jag tycker det är en oerhört trist dag idag så det känns skönt att få jobba lite iaf, det kommer nog inte komma så mycket kunder idag så det blir lugnt. Förhoppningsvis får jag sluta någorlunda tidigt och kanske åka hem till antingen Felix eller pappa.
Well, nu går bussen om 13 min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar