Translate

torsdag 16 juni 2011

WHYYYY!?


Vaknade imorse ca kvart över nio för att jag bara skulle kolla på min mobil. Och såklart så har jag fyra missade samtal och ett sms från ett nummer jag inte känner igen. Smset var från min arbetsledare (typ?) på Lido som undrade om jag kunde jobba nere på City idag från klockan tio. Tror ni jag fick någorlunda panik då eller? Äh, jag slängde iväg ett sms om att jag kanske skulle bli lite sen men ändå skynda mig. Till svar får jag att de redan hittat någon som kan vara på City och att jag får börja klockan ett istället uppe på söder. Och på de tio minutrarna hade jag hunnit tvätta håret, sminka mig och klätt på mig och var i stort sätt beredd att åka...
ÅÅÅH. Nu blev jag grinig. Muff.
(Skulle fått mitt arbetschema för någon dag sen men det måste blivit fel med mailadressen så förhoppningsvis får jag schemat idag.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar