Translate

måndag 19 september 2011

11 öre

Yeah. Det är en grå och regnig dag och jag ligger hemma i sängen min och är sjuk. Snoret verkar aldrig vilja ta slut och huvudvärken verkar inte fatta att den ska försvinna när man tagit en huvudvärkstablett. Så just nu känner jag mig urk.
Missar egentligen inte en sån viktig skoldag idag, om det inte händer något superviktigt - vilket inte skulle förvåna mig.
Tyvärr så har jag blivit extremt godissugen nu är jag ligger här och önskar jag hade någon slags betjänt hemma som kunde åka till ICAMaxi åt mig. Katterna är tyvärr inte så bra på att betjäna så de får ligga och lata sig.
Och jag hoppas att nån från klassen kan läsa det här för jag har 11 öre kvar på min mobil så jag kan inte kontakta någon förens någon gång vid 18.00 ikväll, så ni vet D:
Nä, ska ta och leta reda på en klubba så jag kan ta och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar