Translate

söndag 18 september 2011

Let's try again.

Nu är min disneylista klar och jag sitter och lyssnar till Phil Collins otroliga röst.
Ja, jag ska dra lite snabbt vad som hänt de senaste dagarna, och ja, ni som nu läser: jag vet att ni älskar att läsa hur mina dagar varit, haha.
Som jag berättade åkte jag till Kistamässan i torsdags och gick på bageri - och konditorimässa. Det var kul men ganska långdraget. Gott var det oxå, gud så mycket det fanns att provsmaka! Och att ta, haha... Är iaf massa broschyrer och spritspåsar rikare, så någorlunda glad är jag, hehe.
Fredagen var en vanlig skoldag. Shoppade till lördagen (hihi, fett gullig jag såg ut oxå) och sen senare på kvällen gick jag på bio med min mor och syster. Efter 10 minuters diskuterande så kom vi fram till att vi skulle se Brides Maids. Den var faktiskt riktigt bra, glad att det var den vi såg!
Och igår, lördags, så åkte jag, syrran, Felix och pappa ner till min storebror Toni i Rimbo. Ja, tänka sig, jag har en storebror! Nu vet ni det.
Men iaf, vi åkte dit och hade det ritkigt trevligt. Massa mat, mekanisk tjur att rida på (haha) och tipsrunda. Felix och jag sög på tipsrundan... Haha.... Men gulliga och bonniga som vi var så var det ok ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar