Translate

söndag 11 september 2011

Renegade

Paramores nya låt Renegade går på repeat hemma hos mig för tillfället, längtar tills den kommer ut som MP3-fil ♥
Idag har jag varit på stan och ätit lunch med Thomas och shoppat lite, hehe. Träffade min söta fru och hennes far och syster oxå, de är så söta hela familjen!
Tar lite rester från igår och slänger i mig (tacos) och lite te tror jag att jag ska få i mig oxå för att fortsätta min trevliga hemmakväll med mig själv som sällskap (och mina dampiga katter, men de är inte mycket till sällskap, haha.)
Måndagar är händelserika dagar. Jag måste skriva upp vad jag ska göra för att komma ihåg det mesta, haha.

  • LMK
  • LUNCH
  • Matte B
  • Svenska
  • Idrott
  • Flöjt
Verkar inte mycket men för mig just nu är det det, och sen så är inte mamma hemma så när jag kommer hem måste jag göra mat och diska och fixa badrummens handfat och speglar, huhu.
Bajs bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar