Translate

tisdag 6 september 2011

17 år


Min födelsedag närmar sig och dagarna i stort sätt flyger fram nu, jag hinner inte med! Okej, det är mer än en månad kvar, men för mig är det jättelite. Det känns som att jag har jättemycket att göra och det börjar kännas nu att att gå i 2:an var lite jobbigare än att gå i 1:an. Det blev mycket "att" där men jag hoppas ni fattar. Men jag ska försöka kämpa på ändå, jobba och plugga i skolan och ändå hinna med att vara med vänner och familj på fritiden. Lite slitigt kommer det att bli, men vafan.
Jag ska börja jogga/springa några gånger i veckan oxå för att få lite flås och för att känna mig bättre inombords. Jag äter kanske inte så värst mycket som är bra för mig och det är nog något jag måste börja tänka på. Men jag behöver samtidigt fett (kanske inte precis genom choklad, hahah) men typ från mjölk/grädde och så, så det ska jag försöka få i mig mer av!
Nu ska jag ta och och fortsätta spela mina jävla FB-spel, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar