Translate

onsdag 14 september 2011

It's a matter of time before we all run out

Är hemma efter ett lagomt långt pass i bageriet där vi fått göra tårtor (princess och frukttårta) och arraksbollar.
Imorse när jag gick till skolan så kände jag att det skulle bli en bra dag (iaf för mig) för det var så grymt mysigt ute! Jag älskar höstväder, jag tycker det är så vackert, både när det regnar och när det är soligt. Men just idag var det solen som låg på träden lite mysigt och det blåste och löven bara flög iväg så som löv gör. Jag blir så glad inombords när jag ser sånt ♥
Haha, jag är konstig.
Iaf så gjorde jag väl någorlunda godkända tårtor idag, de var ABSOLUT inte de snyggaste jag gjort men vafan, de smakar säkert gott. Däremot gjorde jag nog ganska bra ifrån mig på det oförberedda provet vi gjorde idag förutom lite slarv på matten, haha. Men vår lärare sa att det var lugnt för han vet att jag kan det där. Det var inte matteprov utan ett test i hur mycket man lärt sig nu de senaste veckorna vi varit i bageriet och då ingår lite matte.
Nu ska jag lyssna på lite braig musik innan moder och syster kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar