Translate

måndag 12 september 2011

Passion for fashion

Det har jag definitivt inte men jag har min egna lilla stil iaf!
Jag ska iväg till min kära storebror i helgen. Ja, för er som inte vet har jag en storebror. Dock är det 12 års skillnad men vi bryr oss inte,  haha. Så iaf, vi ska dit till han och hans blivande fru och det blir lite dans på logen hemma hos de! Så jag har en plan över vad jag ska ha på mig!
Jag ska nog ha på mig en kjol som jag har med lite olikfärgade prickar (svart, grå och babyrosa), vit T-Skit och hängslen! Känner att det kommer bli extremt sexigt. Och min kära Pillis (www.pillson.blogg.se) ska ge mig lite stylingtips på fredagen då för hon är så gullig ♥
Förhoppningsvis så blir det någon bra bild på mig då så jag kan ändra min jäkla profilbild på FB, för den har jag haft i evighet nu.
Men nu ska jag ta och fortsätta kolla på de underhållande Hollywoodfruarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar