Translate

onsdag 7 september 2011

PANCAKEDAY

Yeah, min syrra står i köket och fixar lite pannkakor. För hon är bra på det. Jag däremot är inte lika bra på det så jag äter de istället, hehe.
Lite olika musik lyssnar vi på oxå. Hon lyssnar på Eric Saade och jag på Paramore, låter inte så himla fint i mina öron.
Men iaf, idag har vi gjort en massa saker känns det som. Vi har bara haft bageri idag och vi har gjort toscabitar, mintbitar, parisare, oststänger m.m. På bara några timmar, det är bra gjort dä!
På ett MVG ligger jag tydligen oxå redan nu inom Konditori A (och vi har bara haft 3 lektioner, hahaha) så jag får fortsätta att hålla det uppe terminen ut nu! APU-platsen håller på att fixa till sig oxå, så just nu går det ganska bra.
Jag har fixat löparskor (haha, låter så fult) så jag kan börja komma ut och springa på riktigt och jag ska jobba på lördag och sedan ha en myskväll med mina superfina tjejer!
Imorgon blir det choklad & konfektyr som gäller och vi ska göra bla. vaniljpraliner och baileyspraliner, MUMS säger jag.
Nu ska jag ta och hjälpa syrran så jag får göra något jag är bra på - äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar