Translate

onsdag 21 september 2011

plink plonk

NU har vi äntligen en fungerande data hemma, med tangentbord och allt och Maria kommer aldrig kunna komma ikapp mig på Maple Story igen, hehe.
Disneylistan körs då jag är ensam hemma, för Becca är och tränar? Jag har ingen aning, den människan/systern är inte bra på att komma ihåg att höra av sig.
jag har varit sjuk i några dagar nu, jag och Felix har lyckats smitta varandra med förkylning lite fram och tillbaka den senaste veckan, haha. Är inte han sjuk är jag det och tvärtom.
Idag har det varit en riktigt bra dag i skolan faktiskt. Vi har haft bageri hela dagen och vår uppgift var att göra gräddtårta. Det gick mycket snabbare än väntat så jag, Elin, Matilda och Strid körde igång en vetedeg och gjorde bullar med olika innehåll och fick lite plus i kanten av vår lärare! Vår lärare Pär var inte i skolan så vi var alltså helt själva i bageriet.
På ett sätt blir det nästan enklare att jobba så, det blir mer "frihet" men ändå ett större ansvar för oss och vi får en chans att visa framfötterna lite granna! Så dagen får tummen upp!
Sen imorgon får vi se vad Pär tycker om vår städning, om han tycker det var tillräckligt bra eller inte.. (A)
Men nä, nu ska jag nog faktistk ta och njuta lite av vädret och gå ut och springa lite! jag vet, ovanligt för att vara mig, men ovanan ska brytas tycker jag.
Kramisar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar